Scopul principal vizeaza limitarea si reducerea cheltuielilor de administrare, in conditiile mentinerii si chiar cresterii calitatii serviciilor, incluzand:
- obtinerea celor mai bune cotatii de preturi si tarife de la subcontractori;
- eliminarea cheltuielilor nejustificate;
- managementul subcontractorilor si al furnizorilorprin Service Level Agreements (SLA);
- propuneri de proiecte pentru reducerea consumurilor si imbunatatirea performantelor cladirii;
- elaborarea bugetelor de investitii (CapEx) si cheltuieli operationale (OpEx);
- inregistrarea, monitorizarea si interpretarea consumurilor de utilitati;
Activitate ce urmareste, in principal, asigurarea realizarii corecte si integrale a prevederilor contractuale in raporturile proprietar-chirias, cuprinzand:
- gestionarea contractelor de inchiriere;
- verificarea utilizarii spatiilor inchiriate de catre chiriasi;
- actiuni administrative, conform cu contractul de inchiriere si prevederile legale, in scopul de a proteja interesele si drepturile proprietarului;
- asistenta la predarea/primirea spatiilor catre/de la chiriasi;
- monitorizarea respectarii obligatiilor si prevederilor contractuale de catre chiriasi;
- organizarea de intalniri regulate cu chiriasii pentru administrarea optima a contractelor locative;
Serviciu de administrare constand mai ales in:
- emiterea de facturi catre chiriasi si urmarirea incasarii acestora;
- recuperarea de la chiriasi a platilor pentru servicii sau alte elemente datorate proprietarului;
- monitorizarea garantiilor chiriasilor, inclusiv comunicarea notificarilor;
- colectarea datelor si realizarea de rapoarte financiare, conform solicitarilor clientilor;
- elaborarea si actualizarea bugetelor;
- estimarea bugetelor si actualizarea acestora, dupa necesitati.
- realizarea interfetei dintre proprietari, chiriasi si autoritati;
- furnizarea periodica, catre proprietari, de date si informatii detaliate privind starea cladirilor, situatia costurilor si a consumurilor, cu propuneri de masuri de reducere a costurilor operationale;
- emiterea de rapoarte privind aspecte legate de garantii, sprijinirea clientilor pe toata perioada garantiei cladirilor si echipamentelor, precum si pe perioada receptiei cladirilor;
- realizarea managementului inchirierii si legatura cu chiriasii;
- elaborarea manualului cladirii;
- reconcilierea periodica a Service Charge;
- managementul planurilor pentru situatii de urgenta si al regulamentului de functionare al cladirii.